برای آقای فلان منتقد

امیر ترقی نژاد

اصلا برایم اهمیتی ندارد که فلان آقای وبلاگ نویسی که همچنان با ریخت مدرنش ادعای مغزمتفکرانتقادی در استان دارد برای من ومحل کارم چه می نویسد.چراکه، او و وبلاگش را خیلی وقت است که دیگر ندیده ام هرچند دوستان با پیام و نظر ، این نکته را عرض می کنند که آقای فلانی چه یاداشت های پراکنده ای نوشته است .

خیلی خوشحال هستم که نظام به او این چنین فرصت داده است که به تخریب من ودستگاه اجرایی که در آن مشغول هستم بپردازد. خودش در آستانه روز جهانی آزادی مطبوعات یه گام روبه جلو است.

اماآقای به اصلاح منتقد خیلی مدرن؟؟شايد با نوشته هاي نيچه آشنا باشي . يكي از اهداف نيچه ارائه طريقي در زندگاني است كه آدمي را توانائي درك ارزش رنج و غم و تبديل آن به شادماني و عظمت دهد.پس این مسئله را یاد بگیر؟

آقای مثلا منتقد ، از نصيحت كردن گريزانم كه خود بيشتر محتاج نصيحتم. قصدم آن است كه با وجود غم هايت ، شادماني را نيز به ديگران ارزاني كني و اين نيز هنر بزرگي است. نشان دادن آنكه آنچه ما را نمي كشد قويترمان مي كند .

هم اكنون اشك هايت را پاك كن. آبي به صورتت بزن و لبخندي به خويشتن بزن و نفسي عميق بكش و شروع بكار كن و اينبار با نوشته هايت به دوستانت شادماني و اميد را هديه كن .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا